نقد و نظر

نمایشگاه فرش تهران؛ ترکیب ناخوشایند سوء مدیریت و اقدامات باری به هر جهت!!

در حالی که تنها 3 روز با برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه فرش تهران، به عنوان مهمترین رخداد فراگیر فرش دستباف ایران فاصله داریم هنوز زمان بازدید نمایشگاه به صورت سوالی جدی و تعیین کننده بی پاسخ مانده است. حالی که متولی فرش کشور از ارایه پاسخ دقیق و روشن طفره می رود، تصویر مکاتباتی در شبکه های اجتماعی دست بدست می شود که حاکی از زمان 8 صبح تا 3 عصر است. در همین حال امثال عبدالله بهرامی رئیس اتحادیه فرش شهری، با پخش فایلی صوتی از موفقیتش در افزایش ساعت نمایشگاه تا 7 شب خبر داده است. تا این لحظه نه تنها مرکز ملی فرش در هیچیک از اخبارش اشاره ای به ساعت بازدید نداشته بلکه ساعت منتشر شده در سایت اخبار نمایشگاه هم از وبگاه حذف شده است. پوستر این نمایشگاه هم وضع بهتری ندارد. طرحهای مختلفی از پوستر در اخبار رسانه ها، سایت مرکز و شرکت نمایشگاه ها و .... پخش شده که با توجه به تعدد و تنوع معلوم نیست کدامیک به عنوان پوستر این نمایشگاه انتخاب شده است. این در حالی است که در سطح شهر کمترین تبلیغی پیرامون این نمایشگاه وجود ندارد!

سایت اطلاع رسانی فرش ایران - کارپتور

 

در حالی که تنها ۳ روز با برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه فرش تهران، به عنوان مهمترین رخداد فراگیر فرش دستباف ایران فاصله داریم هنوز زمان بازدید نمایشگاه به صورت سوالی جدی و تعیین کننده بی پاسخ  مانده است.

در این میان گرچه متولی فرش کشور از ارایه پاسخ دقیق و روشن طفره می رود، ولی تصویر مکاتباتی در شبکه های اجتماعی دست بدست می شود که حاکی از زمان نامناسب ۸ صبح تا ۳ عصر است.

در همین حال شایعاتی پیرامون تغییر ساعت بازدید شنیده می شود که هیچیک از سوی مرکز و یا برگزارکننده تایید و تکذیب نمی شود. در این میان عبدالله بهرامی رئیس اتحادیه فرش شهری، با پخش فایلی صوتی از تلاش شبانه روزی! و موفقیتش در افزایش ساعت نمایشگاه  تا ۷ شب خبر داده است. تا این لحظه نه تنها مرکز ملی فرش در هیچیک از اخبارش اشاره ای به ساعت بازدید نداشته بلکه ساعت منتشر شده در سایت اخبار نمایشگاه هم از وبگاه مربوطه حذف شده است.

پوستر این نمایشگاه هم به عنوان نماد نمایشگاه وضع بهتری از ساعت بازدید ندارد. طرح‌های مختلفی از پوستر در اخبار رسانه ها، سایت مرکز، شرکت نمایشگاه ها و .... پخش شده که با توجه به تعدد و تنوع معلوم نیست کدامیک به عنوان پوستر این نمایشگاه انتخاب شده است. این در حالی است که در سطح شهر کمترین تبلیغی هم پیرامون برگزاری این نمایشگاه وجود ندارد! و عملا اطلاع رسانی لازم صورت نگرفته است.

غرفه های نمایشگاه بیست و نهم با افزایش غیرقابل پیش بینی مواجه شده و شرکت کنندگان مبالغ هنگفتی برای حضور در این نمایشگاهی که رکورد دار بی نظمی در همه ادوار برگزاری است، پرداخته اند با این امید که پس از وقفه ایدر برگزاری این دوره از نمایشگاه صورت گرفته بتوانند توفیقی در فروش و یا جلب سفارش کسب کنند. 

لازم است مرجع صاحب صلاحیتی پیرامون این حجم از بی تدبیری و بی خبری متولی و برگزارکننده تحقیق و بررسی نموده و با آن برخوردی جدی کند.


کاربران عضو سایت می توانند برای دریافت رایگان فایل اصلی پوستر
در اندازه 48×68 سانتیمتر، رزولوشن 300dpi و حجم MB 15.6 با ما تماس بگیرند.

 

پی‌نوشت:
سایت اطلاع رسانی فرش ایران برای پر کردن جای خالی نماد نمایشگاه تهران و به منظور حمایت از شرکت کنندگان در این نمایشگاه پوستری را طراحی و در ابعاد مختلف آماده کرده است. علیرضا قادری طراح گرافیک در طراحی این پوستر از طرح قالی مدالیون »آنهالت» به عنوان زمینه استفاده کرده است. اعضای محترم سایت می‌توانند برای دریافت رایگان فایل اصلی این پوستر با سایت اطلاع رسانی فرش ایران (کارپتور) تماس حاصل فرمایند.
اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • آخرین خبر: در حالی که تنها کمتر از 24 ساعت به افتتاح نمایشگاه باقی مانده است؛ بر اساس خبری که در ساعت 13:34 روز 30 مرداد ماه بر روی خروجی خبرگزاری فارس منتشر شد، فرحناز رافع در نشست خبری خود اعلام کرده که ساعت بازدید از نمایشگاه 10 صبح تا 20 شب خواهد بود.

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.