گزارش

هشدار فرش حسین ارمی به خریداران قالی‌های ابریشم قم

سایت اطلاع رسانی فرش ایران - کارپتور

هنگام خرید هوشیار باشیم
با کمال تاسف شاهدیم که در فقدان حضور فعال و موثر دستگاه‌های نظارتی و قوانین بازدارنده، برخی عرضه‌کنندگان مبادرت به درج نام و مارک تولید‌کنندگان صاحب سبک و معتبر بر روی محصولات و تولیدات متفرقه نموده و با فریب خریداران، این قالی‌ها را که یقینا فاقد کیفیت و ارزش‌های واقعی برند‌های اصلی است، به مشتریان و مصرف‌کنندگان می‌فروشند. صرفنظر از زشتی غیرقابل چشم‌پوشی این اقدام و ضربه به جایگاه برند تولید‌کنندگانی که اعتبار و شهرت برند آنان تنها و تنها در سایه درستکاری و کیفیت بالای بافت و مواد اولیه بدست آمده است، چنین اقدامی عملا خدعه و فریب و "غش در معامله" تلقی شده و همراه با تحمیل ضرر و زیان جدی به خریداران است. فرش حسین ارمی نیز که بدلیل کیفیت ممتاز مواد اولیه و بافت بی‌نقص مورد استقبال خریداران داخلی و خارجی قرار دارد، متاسفانه از این اقدام ناپسند برخی عرضه‌کنندگان در امان نمانده است. گرچه عمده خریداران و مشتریان وفادار برند "فرش حسین ارمی" خریدهای خود را مستقیما از فروشگاه‌ها و گالری اختصاصی فرش ارمی انجام می‌دهند، لازم دیدیم که بار دیگر در جهت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، بر ضرورت توجه بیشتر خریداران عزیز تاکید نماییم. همانگونه که در اطلاعیه زیر نیز به صراحت اشاره شده است، فرش حسین ارمی در قبال فرش‌های متفرقه‌ای که از این طریق فریبکارانه و بنام فرش ارمی به فروش رفته، بطور کامل از خود سلب مسئولیت می‌کند.

موکداً از خریداران محترم تقاضا داریم پیش از خرید قطعی قالی‌ با نام فرش ارمی، علاوه بر درخواست شناسنامه اختصاصی قالی‌های حسین ارمی از فروشنده، اصالت شناسنامه و صحت ادعاهای فروشنده را نیز از طرق ارتباطی اعلام شده زیر بررسی نمایند.

 

متن اطلاعیه فرش حسین ارمی بشرح زیر است

بسمه تعالی 
آگهی سلب مسئولیت

همکاران و مشتریان گرامی 
با سلام و احترام؛ 
بدینوسیله باستحضار می‌رساند، "فرش حسین ارمی" در زمینه طراحی و تولید فرش ابریشم مدت‌هاست که افتخار خدمت‌رسانی به شما سروران گرامی را دارد. خرسندیم که توانسته‌ایم رضایت شما سروران گرامی را از نحوه ارائه خدمات خود جلب نماییم.

تولید محصولات متفرقه با برند "حسین ارمی" سبب گردید تا این مجموعه در راستای حفظ حقوق مصرف‌کننده اقدام به ارایه شناسنامه جهت محصولات خود نماید. لذا خرید محصولات این برند صرفا همراه شناسنامه و اطمینان از اصالت محصول مورد تایید می‌باشد و شامل خدمات پس از فروش ما خواهد گردید. همچنین این مجموعه جهت صیانت از تاریخ و هویت خود در قبال فروش محصولات متفرقه توسط برخی از همکاران، مراتب را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری قانونی خواهد نمود.

 

 

اطلاعات تماس:
بازار تهران: تهران، خیابان ۱۵ خرداد، سبزه میدان، انتهای بازار کفاشها، شماره ۲۳، فرش حسین ارمی
تلفن:  ۵ - ۵۵۵۷۷۶۱۳

گالری فرشته: تهران، خیابان شهید فیاضی (فرشته) بعد از تقاطع اخگری، مرکز خرید مریم، گالری فرش حسین ارمی
تلفن:   ۲۶۲۱۷۰۵۵

دفتر فروش قم: قم، ابتدای خیابان ۱۹ دی، چهارراه بازار، پاساژ علوی، طبقه همکف، پلاک ۱۲۲
تلفن:   ۰۲۵۳۷۷۲۳۳۶۹

وبسایت:      www.eramicarpet.com
ایمیل:          info@eramicarpet.com
اینستاگرام:  https://www.instagram.com/eramicarpet
شماره واتس‌اپ و تلگرام:     7813  251  0912

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.