فرش در جهان

افتتاح فروشگاه فرش جیپور در دبی!

سایت اطلاع رسانی فرش ایران - کارپتور

سرویس اخبار خارجی سایت اطلاع رسانی فرش ایران با رصد آخرین اخبار روزآمد بازارهای منطقه ای و جهانی فرش  دستباف و انتخاب و انتشار آن، تلاش دارد تا تولیدکنندگان، صادرکنندگان، طراحان و دستاندرکاران قالی ایران را با آخرین وضعیت و اقدامات کشورهای تولیدکننده فرش دستباف آشنا کند. اینکه رقبای فرش ایرانچه می کنند، برنامه های آنان برای ورود به بازار و حفظ آن چیست و با چه نوع تولیداتی در پی ایجاد سهم تازه ای از بازار هستند یقینا اطلاعات کاربردی و مناسبی است که خصوصا در موضوع شناخت بازارهای مصرف به فعالان فرش کشور کمک کند. با این نگاه امیدواریم این دست مطالب مورد توجه کاربران قرار گرفته و موجب شود تا با ارسال نظرات خود ما را در این انتخاب ها یاری نمایند. شما هم با نظرات خود با این ایده همراهی کند. لطفا نظر بدهید ما مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما هستیم.


افتتاح 35 فروشگاه در پنج سال آینده در مناطق مختلف


تصویری از فروشگاه فرش جیپور در دبی

به گزارش سرویس اخبار خارجی کارپتور به نقل از خبر 24 ژوئن (سوم تیر ماه 1402) خبرگزاری هندو، فرش دستباف، Jaipur Rugs، فروشگاه اصلی خرده فروشی خود را در دبی افتتاح کرده است که نشان دهنده ورود این شرکت به منطقه خاورمیانه و آفریقا (MEA) است . علاوه بر دبی، این شرکت در شهر میلان ایتالیا نیز حضور بین المللی دارد.

در بیانیه شرکت آمده است که ورود به بازار خاورمیانه نشان‌دهنده هدف Jaipur Rugs برای پاسخگویی به مشتریان متنوعی است که به دنبال فرش‌های باکیفیت و مجلل هستند که نشان‌دهنده میراث فرهنگی غنی منطقه است.

Yogesh Chaudhary، مدیر فرش جیپور، گفت: "با گردش مالی گروهی به مبلغ 920 کرور در سال مالی گذشته، رشد قابل توجهی را در طول سال ها تجربه کرده ایم و اکنون بر گسترش بیشتر حضور خود تمرکز کرده ایمعلاوه بر منطقه MEA، ما به افتتاح فروشگاه های جدید در هند، اروپا و منطقه آسیا و اقیانوسیه نیز توجه کرده ایم.

این شرکت امیدوار است در پنج سال آینده 35 فروشگاه افتتاح کند و در 10 سال آینده به 100 فروشگاه برسد.

در بیانیه ای آمده است که موقعیت فروشگاه دبی در خیابان آلسرکال به Jaipur Rugs اجازه می دهد تا یک تجربه خرید منحصر به فرد و همه جانبه را به ساکنان و بازدیدکنندگان ارائه دهد.

فرش جیپور علاوه بر فروشگاه اصلی خرده فروشی خود در دبی، نمایشگاه هایی در دهلی، جیپور، بمبئی و بنگلور نیز داردهمچنین فروشگاه های فرانچایز در حیدرآباد و گجرات و دو فروشگاه در چین و یک فروشگاه در روسیه راه اندازی کرده است.

فروشگاه در دبی نشان دهنده تعهد Jaipur Rugs به حفظ صنایع دستی سنتی و ترویج مهارت های صنایع دستی استاین فضا که توسط طراح داخلی مشهور Pallavi Dean ایده‌پردازی و طراحی شده است، پنجره‌ای به معماری تاریخی و زیبای جیپور، مانند آب انبارهای پلکانی سنتی راجستان، معروف به بائوری، (baori) ارائه می‌کند.

فرش جیپور با ارائه دستمزدهای منصفانه و بستری برای به نمایش گذاشتن استعدادهایشان، بیش از 40000 صنعتگر، عمدتاً زن، را در 600 روستا در روستاهای هند توانمند ساخته است.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.