اتحادیه فروشندگان فرش دستباف

مسعود سپهرزاد، رئيس اتحاديه فروشندگان فرش دستباف تهران:

نمايشگاه بين المللی فرش فرصتی برای معرفی دستبافته های ايرانی است

برگزاری بيست و نهمين نمايشگاه فرش دستباف ايران

رئيس اتحاديه فروشندگان فرش دستباف تهران از برگزاری بيست و نهمين نمايشگاه فرش دستباف ايران خبر داد و گفت: اين نمايشگاه در ۲۰ هزار متر از ۳۱ مرداد تا ۶ شهريور ماه با حضور فعالان حوزه فرش و دستبافته ها از سراسر کشور در محل دائمي نمايشگاه های بين المللی تهران برگزار خواهد شد.

سایت اطلاع رسانی فرش ایران - کارپتور

مسعود سپهرزاد، رئيس اتحاديه فروشندگان فرش دستباف تهران با اشاره به حمايت از توليد ملی بويژه هنر–فرهنگ فرش، عنوان کرد: نمايشگاه فرش تهران فرصتی است برای معرفی دستبافته‌های ايرانی و ما نمی پذيريم غرفه‌ای فرش تقلبی يا متعلق به ساير کشورها را به خريداران عرضه کند.

وی تاکيد کرد: اگر ازبين اعضای اتحاديه تهران چنين تخلفی را ببينيم حتما با آن برخورد قاطع می‌کنيم؛ چراکه عقيده داريم بايد از ورود فرش قاچاق به کشورکه به توليد ملی ضربه می زند، جلوگيری کرد.

رئيس اتحاديه فروشندگان فرش دستباف تهران اضافه کرد: در نمايشگاه امسال ۹۲ غرفه در اختيار اعضای اتحاديه فرش تهران قرار گرفته است که اميدواريم رضايتمندی خريداران از اين حضور جلب گردد.

سپهرزاد در پايان گفت: ما برای اعتلای هنر– فرهنگ فرش ايرانی و رونق قالی‌بافی از جمله توليد صادرات برنامه‌های پژوهشی، ترويجی و اقتصادی طرح کرده‌ايم که در آينده بسيار نزديک اجرايی خواهيم کرد و به اطلاع دوستداران فرش خواهيم رساند.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.