نمایشگاه داخلی

دستبافته‌های رضوی در نمایشگاه فرش تهران 1401

مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی از حضور این شرکت در بیست و نهمین نمایشگاه فرش دست‌باف ایران خبر داد.

سایت اطلاع رسانی فرش ایران - کارپتور

 

حمید کارگر در گفت‌وگو با آستان نیوز بیان کرد: در این نمایشگاه که از امروز 31 مرداد تا ۶ شهریور ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، شرکت فرش آستان قدس رضوی در سالن‌های ۳۸ و ۴۰ پذیرای بازدیدکنندگان، علاقه‌مندان و خریداران دستبافته‌های رضوی است.
او ادامه داد: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند انواع دست‌بافته‌های شرکت فرش آستان قدس رضوی از جمله فرش‌های دست‌باف نو، فرش‌های دست‌باف متبرک حرم مطهر رضوی و همچنین انواع گل‌فرش‌های متبرک رضوی را تهیه کنند. 


انعقاد تفاهم‌نامه برای اجرای طرحی دانش‌بنیان
مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی درباره رویکرد حضور در نمایشگاه فرش دست‌باف تهران گفت: این شرکت با هدف ارتباط‌گیری مستقیم با علاقه‌مندان و خریداران فرش دستباف و معرفی محصولات و دستبافته‌های خود در این رویداد حضور پیدا کرده است. 
او ادامه داد: درواقع این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا ضمن رونق بخشیدن به فروش فرش دستباف، از سلایق مخاطبان نیز آگاهی پیدا کنیم. 
کارگر درباره برنامه‌های شرکت فرش آستان قدس رضوی در این نمایشگاه تصریح کرد: در نمایشگاه فرش دست‌باف تهران، علاوه‌بر عرضه دستبافته‌های نو و متبرک و نیز گل‌فرش‌های متبرک رضوی، تفاهم‌نامه‌ای بین این شرکت و پژوهشگاه رنگ ایران برای آغاز طرح دانش‌بنیان ضد لک و ضد بید کردن الیاف پشمی امضا خواهد شد.
او ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه حدود ۴۸۰ شرکت از سراسر کشور حضور دارند که همگی از مجموعه‌های تولیدی و تجاری فرش دستباف ایران هستند.
 

معرفی نام و نشان تجاری فرش رضوی
کارگر، معرفی نام و نشان تجاری فرش آستان قدس رضوی و سفارش‌گیری به ویژه برای تولید فرش‌های بزرگ‌پارچه در کنار فروش را از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه عنوان کرد.
او ادامه داد: بی‌تردید حضور در نمایشگاه هایی از این دست، از یک سو به برندسازی و تبلیغ و ترویج دست‌بافته‌های شرکت فرش آستان قدس رضوی کمک می‌کند و از سویی دیگر موجب تحریک تقاضا و افزایش فروش می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای دیدن و تهیه دست‌بافته‌های رضوی می‌توانند از ساعت 10 تا 19 به سالن‌های ۳۸ (غرفه ۵۲) و ۴۰ (غرفه یک) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.