گزارش

معاون رییس جمهور: زمینه صادرات فرش دستباف بروجرد فراهم می‌شود

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تنها شرکت تعاونی فرش دستباف طلایی بروجرد برای یکهزار و ۴۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است و نزدیک ۵۰۰ نفر از شاغلان این شرکت بیمه تامین اجتماعی دارند و پیگیر صادرات تولیدات آن هستیم.

"انسیه خزعلی" شامگاه پنجشنبه در بازدید از تعاونی فرش دستباف بروجرد با اشاره به صادرات محصولات این تعاونی اظهار داشت: این مجموعه، تعاونی نمونه کشوری و استانی عرضه کننده فرش دستباف، گلیم فرش، گبه و تزئینات فرش با بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه در کشور و استان به شمار می‌رود.

 معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور مشکلات جمعی از بانوان را  بررسی و به فرمانداری ارجاع داد تا مشکلات این کارگاه و بانوانی که در این محل فعالیت می‌کنند پیگیری شود.

ایجاد کارگاه فرش با ظرفیت ۲ هزار شغل

خزعلی همچنین گفت: کارگاهی با ظرفیت ۲ هزار شغل ایجاد می‌کنیم و پیگیر صادرات تولیدات این کارگاه نیز خواهیم بود. سرمایه اولیه را برای تاسیس این تعاونی در اختیار بانوان قرار می‌دهیم تا بتوانند تعاونی را توسعه دهند.

وی به موضوع مسکن بانوان شاغل در کارگاه ذکر شده اشاره و خاطرنشان کرد: پیگیر ایجاد تعاونی مسکن ملی برای بانوان این کارگاه هم خواهیم بود.

 معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور خطاب به این بانوان افزود: نمی‌توانیم همه مشکلات را به صورت یکجا حل کنیم ولی مشکل اصلی شما مسکن است که باید با وزیر راه و شهرسازی صحبت کنیم که یک تعاونی مخصوص برای بانوان اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: برای توسعه کارگاه با ارائه تسهیلات مناسب کمک می‌کنیم تا تعاونی توسعه پیدا کند.

"انسیه خزعلی" معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه برای انجام سفری ۲ روزه و همراهی هیات دولت در سفر آیت‌الله رییسی به لرستان ، وارد نورآباد مرکز شهرستان دلفان شد و سفر وی تا بروجرد ادامه داشت.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور قرار است  فردا (جمعه ۱۹ آذر) به همراه برخی از وزرا و مسوولان کشوری در یازدهمین سفر استانی خود به لرستان سفر کند. سفر ۲ روزه خزعلی نیز در همین راستا است.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.