گزارش

مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری اصفهان‌:

بیمه قالیبافان از سوی اعضای فراکسیون زنان پیگیری می‌شود

اصفهان- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان‌ گفت: طی سفر سه روزه اعضای فراکسیون زنان مجلس به شرق اصفهان فرصت‌ها و چالش‌های شهرستان بررسی و بر بیمه قالیبافان و توسعه گردشگری تاکید شد.

شادی فضلی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به سفر سه روزه اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به شرق اصفهان اظهار داشت: این فرصت ایجاد شده تا بانوان فرهیخته شهرستان به بیان چالش‌ها و دغدغه‌های ملی و محلی خود بپردازند و برای آن راهکار ارائه دهند.

وی ادامه داد: ابتدای این سفر با افتتاح جشنواره نخل و آفتاب در شهرستان خور با هدف توسعه گردشگری و حمایت از بانوان کارآفرین رقم خورد و در ادامه با مسئولان و فعالان شهرستان در حوزه‌های مختلف جلسه‌ای را در فرمانداری شهرستان و با تاکید بر پیگیری بیمه قالیبافان و اصلاح نظام بیمه‌ای برگزار شد.

بررسی ظرفیت‌های گردشگری و معدنی شهرستان خور

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: با حضور در کویر مس نیز شرایط گردشگری و ظرفیت معدنی بررسی شد و با ادای دین به شهدای منطقه به یک روز از سفر پربار خود پایان دادند.

وی با اشاره به اینکه هریک از اعضای فراکسیون زنان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس هستند، گفت از این ظرفیت و نظارت نمایندگان برای پیگیری مسائل مطرح شده به خوبی می‌توان بهره‌مند شد و امیدواریم شاهد دستاوردهای مطلوبی باشیم.

پیگیری اقداماتی در راستای تحکیم بنیان خانواده

فضلی نتیجه بازدید از آبشار نمکی خور و بیابانک را راهکارهای اجرایی برای توسعه منطقه عنوان کرد و افزود: در ادامه این روند با اعضای اتاق بازرگانی شهرستان برای توسعه صنایع و معادن این منطقه بحث و گفت‌وگو صورت گرفت که راهکارهای عملی و اجرایی نیز مطرح شد.

وی با تاکید بر اهمیت مسائل اجتماعی و فرهنگی گفت: حضور اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در استان این امکان را فراهم کرده تا فرصت و ظرفیت‌های منطقه را از نزدیک شاهد باشند و ثمره آن منشاء خیری برای کودکان و بانوان در راستای تحکیم بنیان خانواده باشد.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.