گزارش

تعداد ۱۶۸ پرونده به ارزش یک میلیارد تومان مربوط به گنبدکاووس تحویل تعزیرات حکومتی شد

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس گفت: در یک ماه گذشته تعداد یکهزارو ۴۷۶ مورد از اصناف مختلف بازدید شد که تعداد ۱۶۸ پرونده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال تشکیل و تحویل تعزیرات حکومتی شهرستان شد.

سایت اطلاع رسانی فرش ایران - کارپتور

خلیل رجبلی رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس، صبح امروز اظهار کرد: از فروردین ماه امسال تا پایان مردادماه تعداد یک هزار و ۴۷۶ مورد بازدید از اصناف مختلف صورت گرفت و در این بازدیدها تعداد ۱۶۸ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ریال تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین موارد تشکیل پرونده در این حوزه ها، کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالاها و غیره است.

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در هفته دولت چهار پروژه اقتصادی با اعتبار مجموع ۳۱ میلیارد تومان در حوزه صنعت در گنبدکاووس افتتاح، توسعه و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که این پروژه بیش از ۵۰ نفر را اشتغالزایی خواهد کرد.

وی ادامه داد: از تعداد چهار پروژه یک پروژه توسعه ای، یک پروژه کلنگ زنی و سه پروژه به بهره برداری رسید.

رجبلی گفت: همچنین در یک ماه گذشته تعداد ۳۴۹ نفر برای تسهیلات مشاغل خانگی به بانک معرفی شدند که از این تعداد ۲۶۱ نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات بانکی بوده و آماده دریافت تسهیلات بانکی هستند.

 

وی در حوزه شاغلین حوزه فرش بیان کرد: در یکسال گذشته تعداد ۲۵۰ بازرسی از بیمه شدگان تامین اجتماعی در حوزه فرش و بافندگان برای صحت و سقم بودن آن‌ها در این حوزه صورت گرفت و سه هزارو ۱۲۹ نفر بافنده فعال در گنبدکاووس شناسایی شدند.

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: در یک سال گذشته در حوزه اصناف مجوز یک هزار و ۵۷۲ پروانه کسب صادر، تعداد ۷۲۴ مجوز پروانه کسب تمدید و تعداد ۲۵ مجوز پروانه کسب در حوزه ایثارگری صادر شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۱ جلسه کمیسیون نظارت برگزار و در این جلسات ۵۵ مصوبه اخذ شد.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.