نمایشگاه خارجی

رویدادهای نمایشگاه آنلاین هالی ۲۰۲۲ را از دست ندهید

مجموعه بورل، گلاسکو

تا ۳۰ می فرصت دارید

 رویداد‌های ضبط شده هالی به عنوان بخشی از نمایشگاه آنلاین هالی، تا ۳۰ می برای تماشا در دسترس است. این فرصت را از دست ندهید.   مکالمات و ارائه‌های انحصاری فرش‌و منسوجات از مجموعه‌های موزه‌ها به‌صورت درخواستی برای تماشای نمایشگاه آنلاین هالی ۲۰۲۲  در دسترس خواهد بود. ارائه‌ها با حسن نیت از مجموعه بورل در گلاسکو، که در مارس ۲۰۲۲ پس از بازسازی اساسی بازگشایی شد، و موزه پارچه و هنر تزئینی در لیون، که در حال حاضر برای قرن بیست و یکم در حال تغییر است، ارائه می‌شود.

سرویس اخبار خارجی سایت اطلاع رسانی فرش ایران _ کارپتور به نقل از مجله هالی

 

ارائه از 
مجموعه بورل، گلاسکو

این موزه دارای بیش از ۲۰۰ تابلو فرش و ۱۵۰ فرش، از جمله «فرش باغ واگنر» کمیاب صفویه است، این موزه پس از بازسازی اساسی در مارس ۲۰۲۲ بازگشایی شد. اکنون می تواند رویکرد جدیدی به نمایشگرها ارائه دهد و فروشگاه های آن برای بازدیدکنندگان باز است. فرش‌هایی که اکنون به نمایش گذاشته می‌شوند شامل چندین قطعه نمادین هستند که دهه‌ها است دیده نشده‌اند. از جمله: فرش باغ واگنر، قطعه فرش حیوانات گروتسک مغول، و فرش کلاسیک ایرانی عربی.

بورل مشتاق بود که اهمیت هنری فرش‌هایش شناخته شود. او در نامه‌هایی از سال‌های ۱۹۴۸ و ۱۹۴۹ از کارکنان موزه‌های گلاسکو می‌خواهد که کتابچه‌ای برای یادگاری در مورد آنها تهیه کنند. بازسازی به مجموعه بورل این امکان را داده که به این آرزویش برسد.

بیشتر بخوانبد

اتاق نشیمن قلعه هاتون

 

اتاق خواب مهمان در قلعه هاتون

اتاق شکار در گالری شرق

اتاق باغ در گالری شرق

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.