نمایشگاه خارجی

درخشش ابریشم بورسا در  نمایشگاه منسوجات خانگی HOMETEX 2022 ترکیه

 

، بزرگترین گردهمایی نساجی اروپا، آمریکا، خاورمیانه و آفریقا که میزبان شرکت های نساجی پیشرو در صنعت نساجی خانگی است،۱۰۰۰ از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ می ۲۰۲۲  (۲۷ اردیبهشت لغایت اول خرداد ۱۴۰۱) در مرکز نمایشگاه استانبول برگزار شد.


به گزارش سرویس اخبار خارجی سایت اطلاع رسانی فرش ایران، واردکنندگان و صادرکنندگان، تولیدکنندگان، خرده‌فروشان، عمده‌فروشان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، طراحان، معماران داخلی، دکوراتورها، بازدیدکنندگان از سراسر جهان که مکانیسم تصمیم‌گیری بخش هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و بیمارستان‌ها هستند، با کیفیت صنعت نساجی خانگی ترکیه، که در بازار جهانی برجسته است، با طیف محصولات، تحویل سریع و راه حل های خود در HOMETEX آشنا شدند.

(انجمن صنعتگران و بازرگانان منسوجات خانگی ترکیه)، ۲۵ سال تخصص نمایشگاهی جهانی و ریشه‌دار خود در صنعت نساجی خانگی را با نام HOMETEX با سازمان KFA Fair به جهانیان ارائه کرد.

که محل ملاقات بسیاری از صاحب نظران صنعت نساجی خانگی جهان، طراحان و دست اندرکاران این صنعت است، با همکاری TETSIAD، که نمایشگاه ها و غول‌های بسیار موفقی را با غول‌های این صنعت برگزار کرده، سازماندهی شده است. HOMETEX یک رویداد قوی و مرجع در صنعت نساجی خانگی است.

صنعت ابریشم و فرآورده‌های آن در نمایشگاه امسال، بخش مهمی را بخود اختصاص داده و استقبال قابل توجهی را دریافت کرد. در این نمایشگاه ۲۰۲۲ شرکت فعال در صنعت ابریشم به معرفی دستاوردهای خود پرداختند.

شرکت BUSMEK یکی از این شرکت کنندگان بود که به سهم خود تلاش کرد تا ابریشم بورسا با شهرت جهانی را به شرکت کنندگان معرفی کند. غرفه این شرکت و کارگاه‌هایی که برگزار کرد، مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گفت. آنان فرصت یافتند تا مسیر پر ماجرای کرم ابریشم از پیله تا محصول نهایی، کشیدن نخ از پیله و اجراهای زنده روی فرش و پارچه بافی با نخ های ابریشم را تماشا کنند.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.