دنیای نشر

ادای دِین به فرش در صفحات یک مجله

پیش‌فروش شماره ۱۶ مجله آنگاه از طریق سایت و پیشگاه آغاز شده است و بزودی بر روی دکه ها و کتاب فروشی ها نیز قرار خواهد گرفت.

«آنگاه نشریه‌ی مستقل است که در هر شماره می کوشد با واکاوی یکی از خاطرات جمعی مردمان این سرزمین، بر اساس شعار خود یعنی «باور به سرزمینِ خودت» با خوانندگانش همکلام شود.»


آنگاه شانزدهم با گفتارها و نوشتارهایی از ناصر فکوهی، سید محمد بهشتی، مسیج آذرخش، مجید احمدی نیا، الهام احمدپور، علی امیرریاحی، احمد پوری، سما بابایی، آرمین بی‎نظیر، مرتضی امنی الرعایایی، سالار خوشخو، علی حصوری، هادی حیدری، رضا دبیری نژاد، ابوالفضل رجبی، آیسان زرفام، گلنوش زنجان پور، غزاله سلطانی، زهرا عامری، زهرا عباسعلی، عطیه عصارپور، بنوشه فرهت، فائزه قدیری، حمیدرضا محمدی، حسین گنجی، حمید کارگر، کیانوش معتقدی، مجتبی معینیان، الناز وحید فتحی، فاتح صهبا و به صاحب امتیازی، مدیر مسئولی و سردبیری آرش تنهایی و معاون سردبیری حسین گنجی در ۲۴۸ صفحه به چاپ رسیده است.


از گفت‌وگوهای این شماره می‏ توان به گفت‌وگو با پرویز تناولی، سیروس پرهام، تورج ژوله، پریسا بیضایی، مسعود سپهر، شیرین صور اسرافیل و سید محمد ویسیان اشاره کرد. 
شماره‌ی شانزدهم آنگاه را می‌توان ادای دینی به فرش این دست بافته کهن‌سال ایرانیان و این هنر کلاسیک دانست. این شماره را می‏ توان از کتابفروشی‎های معتبر و هم‏چنین کیوسک‏های مطبوعات سراسر کشور به صورت حضوری و یا از سایت پیشگاه و آنگاه
www.angah.com
www.pishgah.com
 به صورت غیرحضوری و همچنین از طریق فیدیبو و طاقچه به صورت مجازی تهیه کرد. 

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.