گزارش

اشتغال‌آفرینی برای بافندگان فرش دستباف در چهارباغ توسط بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ گفت: با ایجاد کارگاه اشتغال در شهرستان برای ۱۰۰ نفر از بافندگان فرش دستباف اشتغال‌آفرینی خواهد شد.

حسین حسنیان درباره فراخوان عمومی بافندگان فرش دستباف شهرستان چهارباغ اظهار کرد: با همت و همکاری بسیج سازندگی، حوزه بسیج خواهران چهارباغ فرصت استثنایی برای کار به صورت متمرکز (کارگاه) و غیرمتمرکز (خانه) برای اهالی شهرستان چهارباغ ایجاد شده است.

وی بیان کرد: بر این اساس ایجاد کارگاه اشتغال در شهرستان چهارباغ با جذب حداقل ۱۰۰ نفر نیروی کاری آقا و خانم و قابلیت اشتغال در کارگاه به صورت متمرکز و نیز در خانه به صورت انفرادی و حداکثر جذب نیز نامحدود خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ تصریح کرد: از مزایای این طرح می‌توان به وجود سرمایه گذار برای فراهم کردن موادِ اولیه و لوازم مورد نیاز تجهیز کارگاه و تمام مایحتاج بافت فرش اشاره کرد و شاغلین این طرح بدون نیاز به سرمایه اولیه مشغول به کار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: بیمه و حقوق مناسب و نیز رفع مشکل بازاریابی توسط کارکنان از دیگر مزایای این طرح اشتغال است.

حسنیان گفت: بسیج سازندگی چهارباغ ضمن تسهیل گری در اجرای این طرح شرایط را برای تداوم این اشتغال فراهم کرده و ناظر بر ادامه‌ی پروژه خواهد بود.

وی متذکر شد: بر این اساس از بافندگان حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای فرش دستباف جهت همکاری و اشتغال دعوت به عمل می‌آید، به پایگاه‌های بسیج شهرستان چهارباغ مراجعه کنند.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.