نمایشگاه داخلی

دوازدهمین نمایشگاه فرش مشهد گشایش یافت

۲ نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی در زمینه "طلا، جواهر، نقره و گوهرسنگها" و "فرش دستباف" در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد گشایش یافت.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد پنجشنبه شب در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگها به همراه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این کلانشهر برپا شده است.

علی جلوه افزود: هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگها در ۱۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور ۸۴ شرکت داخلی و خارجی برپا شده که از مجموع شرکت کنندگان در آن، ۴۷ شرکت از خراسان رضوی و ۳۷ شرکت از استانهای تهران، اصفهان، یزد؛ آذربایجان شرقی و مازندران هستند.

وی زمینه فعالیت شرکتهای حاضر در هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهر و گوهرسنگهای مشهد را تولید زیورآلات و مصنوعات آنها و ماشین آلات، ابزار، خدمات و آموزشگاه های مربوطه ذکر کرد.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف با هدف نمایش دستاوردهای صنعت فرش دستباف کشور در فضایی به گستره پنج هزار مترمربع در نمایشگاه مشهد گشایش یافته است.

جلوه افزود: در نمایشگاه فرش ۲۵ شرکت شامل ۱۵ شرکت از خراسان رضوی و ۱۰ شرکت از استان های تهران، خراسان شمالی، قم و آذربایجان شرقی محصولات خود شامل انواع تولیدات فرش دستباف، مواد اولیه و تابلوفرش را به نمایش گذاشته اند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگها به همراه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از ۹ تا ۱۳ دیماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.