دنیای نشر

تازه‌های نشر:

کتاب «مدیریت تولید در هنر-صنعت فرش دست‌باف»

کتاب «مدیریت تولید در هنر-صنعت فرش دست‌باف» نوشته استاد رضا الله داد، با همکاری انجمن علمی فرش ایران از سوی نشر "بارخ" منتشر شد.

کتاب «مدیریت تولید در هنر-صنعت فرش دست‌باف» نوشته استاد رضا الله داد، با همکاری انجمن علمی فرش ایران از سوی انتشارات "بارخ" در 144 صفحه به چاپ رسید.
پیش از این، کتاب حاضر، در حاشیه بیست‌وهشتمین نمایشگاه فرش دست‌باف ایران، و با حضور چند تن از روسای پیشین مرکز ملی فرش ایران (فیض‌الله عرب سرخی، مرتضی فرجی، فیصل مرداسی و حمید کارگر) در جمع صاحب‌نظران و فعالان فرش ایران رونمایی شده بود..
رضا الله داد از پیشکسوتان تولید فرش است که سالها در شرکت سهامی فرش ایران خدمت نموده و همکاری مستمری نیز با مرکز ملی فرش ایران داشته است. او همچنین به واسطه تجربیات ارزنده، از سوی مراکز آموزش عالی جهت تدریس دانشویان رشته فرش دعوت به همکاری شده و دانشجویان زیادی پرورده است.

الله داد در این کتاب کوشیده تا تجربیات خود را با روشهای علمی مدیریت به زبانی ساده آمیخته و در اختیار دانشجویان و علاقمندان قرار دهد. 

کتاب «مدیریت تولید در هنر-صنعت فرش دست‌باف» در ۱۴۴ صفحه در هزار نسخه بصورت سیاه و سفید و با بهای ۴۵ هزار تومان روانه بازار نشر گردیده و انجمن علمی فرش ایران به عنوان مرکز پخش کتاب معرفی شده است.

علاقمندان می توانند کتاب «مدیریت تولید در هنر-صنعت فرش دست‌باف» را بصورت حضوری و یا از طریق شماره تلفن زیر تهیه نمایند::

تهران- خیابان انقلاب- روبروی پارک دانشجو- کوچه بالاور- پلاک ۲- معاونت فرهنگی-اجتماعی دانشگاه هنر- طبقه اول 
تلفن: ۰۹۳۹۳۸۵۵۵۴۴                      پست الکترونیکی  : info@icsa.ir 

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.