نمایشگاه خارجی

بدلیل همه گیری کرونا؛

دموتکس ۲۰۲۲ برگزار نخواهد شد!

جوایز طراحی فرش لغو نشده است.

بر اساس اعلام شرکت Deutsche Messe AG، برگزارکننده نمایشگاه دموتکس، برگزاری این نمایشگاه در ژانویه 2022 لغو گردیده است.

به گزارش سایت اطلاع رسانی فرش ایران (کارپتور)، نمایشگاه دموتکس که قرار بود بر اساس سنت همیشگی از 10 تا 13 ژانویه سال ۲۰۲۲ در هانوفر آلمان برگزار شود بدلیل پاندومی کوید19، لغو شد وعلیرغم برنامه ریزی های انجام شده، نمایشگاه در این تاریخ برگزار نخواهد شد. برگزارکنندگان این رویداد که برای برگزاری نمایشگاه هانوفر برنامه ریزی کرده بودند، به دلیل وضعیت همه گیری کنونی ناگزیر به لغو این رویداد شدند.

برگزارکنندگان امیدوارند که این دوره از نمایشگاه دموتکس در اولین ماه های سال 2022 برگزار گردد

سونیا ودل کاستلانو (Wedell-Castellano)، مدیر جهانی  دموتکس، می‌گوید: «ما تا انتها باتفاق کمپانی‌های شرکت‌کننده برای برای امکان برگزاری دموتکس مبارزه کرده‌ایم و ماه‌هاست که در ارتباط روزانه با صنعت بوده‌ایم

ودل می‌افزاید: «دوموتکس به‌ویژه تحت تأثیر همه‌گیری کرونا قرار گرفته است، زیرا اکثریت قریب به اتفاق غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان  دموتکس از خارج از کشور آمده‌اند. با این حال، با توجه به وضعیت همه‌گیری کنونی، انتظار نمی‌رود سفرهای تجاری بین‌المللی در کوتاه‌مدت بهبود یابد».

درست بیش از یک ماه پیش، برگزارکنندگان می خواستند دموتکس را در قسمت جنوبی محوطه نمایشگاه هانوفر در قالبی فشرده به عنوان یک رویداد شروع مجدد در سه سالن به اجرا درآورند، بنابراین به صنعت فرصتی برای ملاقات فیزیکی پس از تقریباً دو سال بیماری همه گیر می داد  .ودل اضافه کرد: "آنچه یک ماه پیش به عنوان یک سناریوی واقعی و امیدوارکننده‌ی شروع مجدد در نظر گرفته شد و مورد استقبال بازار هم قرار گرفت، در روزهای اخیر ثابت شده است که دیگر قابل اجرا نیست."

گرچه دموتکس برگزار نمی شود، جوایز طراحی فرش لغو نشده است.

در صورت تمایل میتوانید فلایر این نمایشگاه را از اینجا دانلود کنید.

برگزارکنندگان امیدوارند که این دوره از نمایشگاه دموتکس در اولین ماه های سال 2022 برگزار گردد. تاریخ جدید برگزاری دموتکس به زودی در وب سایت این نمایشگاه به نشانی https://www.domotex.de/en/ اعلام خواهد شد. سایت اطلاع رسانی فرش ایران به محض اعلام زمان جدید برگزاری، نسبت به اطلاع رسانی این رویداد اقدام خواهد کرد.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • زمان برگزاری هنوز اعلام نشده؟ دموتکس قبلا خیلی با انضباط برگزار میشد

    • نه متاسفانه هنوز اعلام نشده

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.