گزارش

فریب و سرقت فرش های شهروندان در پوشش شرکت قالیشویی

سایت اطلاع رسانی فرش ایران - کارپتور

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری ۲ کلاهبردار تحت عنوان شرکت قالیشویی که فرش های شهروندان را سرقت می کردند، خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در هفتم اسفند ماه سال جاری تعدادی از شهروندان به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر مراجعه و شکایتی مبنی بر کلاهبرداری افراد سودجو که به بهانه شستن فرش‌ها تحت عنوان شرکت قالیشویی اقدام به سرقت فرش می‌کنند به دست مأموران پلیس رسید و دستگیری متهمان در اختیار تیمی از مأموران کلانتری قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد سارقان با درج آگهی بنام یک شرکت معتبر قالیشویی اقدام به فریب شهروندان کرده و فرش‌های دست بافت شهروندان را تحویل گرفته و پس از آن با پاک کردن آگهی اینترنتی فرش‌ها را به سرقت می‌برند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: پلیس با پی جویی های مستمر موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را دستگیر و فرش‌های سرقتی دست بافت به ارزش ۶ میلیارد ریال از مخفیگاه متهمان کشف شد.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون تعداد ۲۰ نفر از شکات شناسایی و تلاش در جهت شناسایی شکات دیگر ادامه دارد.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.