رویدادها

آغاز دوره آموزشی آنلاین زنجیره ارزش فرش دستبافت در گیلان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از آغاز برگزاری کارگاه دوره آموزشی آنلاین نوآوری و کارآفرینی زنجیره ارزش فرش دستبافت در گیلان خبرداد.

سایت اطلاع رسانی فرش ایران - کارپتور

باشگاه خبرنگاران جوان امروز و در آخرین روز از برگزاری کارگاه های یاد شده از آغاز برگزاری ! این رویداد خبر داده و آورده است: تیمور پورحیدری با بیان اینکه ۶ کارگاه دوره آموزشی آنلاین نوآوری و کارآفرینی زنجیره ارزش فرش دستبافت در گیلان آغاز شده است گفت: این دوره آموزشی که با همکاری مرکز ملی فرش از تاریخ ۲۹ فروردین آغاز و تا ۳۱ فروردین ماه ادامه دارد.

 


کارگاه آنلاین فرش

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان درخصوص عنوان این دوره‌ها اشاره کرد و افزود: ویژگی‌های فروشنده فرش دستباف، تحلیل زیبایی شناسی و معنا گرایی در فرش دستبافت، فروش فرش دستباف در فضای مجازی، آشنایی با شاخص‌های کیفی رنگرزی فرش دستبافت ایرانی، آشنایی با انواع مواد اولیه در بافت فرش دستبافت ایرانی و آشنایی با انواع آسیب‌ها و عیوب فرش دستبافت در این کارگاه آموزش داده می‌شود.

وی همچنین افزود: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی ارتقاء سطح دانش هنرمندان قالی بافی آموزش‌های تخصصی و دانش افزایی و آموزش در حوزه‌های عمومی علی‌الخصوص کسب و کار، که از مهمترین موضوعات این رویداده است اشاره کرد.

مدیرکل صمت گیلان از برگزاری جشنواره نوآوری و خلاقیت فرش دستبافت در آینده نزدیک، خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تثبیت و ماندگار کردن هنرمندان ایجاد رویکرد خلاق و فناورانه و استفاده از فن آوری‌های جدید و نوآوری در تولید و فروش و بهبود اوضاع کسب و کار در تجارت ملی و بین المللی این صنعت می‌باشد

 

 

 

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.