مرکز ملی فرش ایران

معرفی سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران

سایت اطلاع رسانی فرش ایران - کارپتور

طی حکمی از سوی معاون وزیر صمت، محمدرضا زارع برزشی به عنوان سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران معرفی شد.

در حکم صادره از سوی محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزیر صمت آمده است:
با توجه به ابلاغ ساختار جدید وزارت صنعت معدن و تجارت و ادغام مرکز ملی فرش ایران و اداره کل صنایع خلاق و ورزشی و نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده، جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران منصوب می‌شوید.

زارع پیش از این مدیرکل صنایع خلاق وزارت صمت بوده است. او دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته عمران و دانشجوی دکترای مدیریت رسانه است. انتظار می رفت وزارت صمت، پس از فرحناز رافع که قریب چهار سال با اشغال جایگاه ریاست مرکز، زمینه ساز نابودی فرصتهای محدود فرش ایران، اشتغال کل مرکز به امور روبنایی و هیاهوسالاری گمراه کننده بوده و از مقصران اصلی تنزل جایگاه فعلی مرکز ملی و ادغام بی منطق آن است، با درک موقعیت و جایگاه فرش در اقتصاد و فرهنگ، به بازبینی اهمال های صورت گرفته و اصلاح روندها و معیارهای انتخاب مدیران در این حوزه بپردازد و با گزینشی شایسته به جبران مافات بپردازد. انتظاری که مانند سایر انتظارات و مطالبات اساسی این بخش مورد بی اعتنایی قرار گرفت!

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • وای بر ما......دیشب به مدت 3 ساعت فروش قالی های شرقی و ایرانی را در کانال 123 ایتالیا نگاه میکردم.. و افت فروش قالی به صفر رسیده و طفلک فروشنده که زبده و کاردان بود به گریه در امده بود ...بعد از 3 ساعت تعریف و تمجید......فروش صفر.....باید قبول کرد که قالی رفته رفته کلافی سر در گم هست....و افرادی مانند رافع و مدیر قبلی و مدیر جدید هیچ کار مثبتی انجام ندادند و نخواهند انجام داد...... شکر که در این 60 سال فعالیتم اکنون باز نشسته شدم....

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.