موزه فرش ایران

فراخوان عملیات هوادهی فرش های مخزنی موزه فرش ایران

سایت اطلاع رسانی فرش ایران - کارپتور

مهران صحرائی سرپرست موزه فرش ایران اعلام کرد که رویداد «جلای گنجینه فرش ایران» از روز شنبه 10 تیرماه 1402 آغاز شده و بمدت 8 هفته ادامه می یابد.

به گزارش روابط عمومی موزه فرش ایران، صحرائی از اساتید، تولیدکنندگان، اعضای اتحادیه فرش دستباف سراسر کشور، هنرمندان و تمامی دوستداران فرش دستباف دعوت کرد که در این رویداد ویژه که هر روز هفته بجز دوشنبه ها و پنجشنبه ها از ساعت 9 صبح تا 3  بعداز ظهر در محل موزه فرش ایران انجام می شود مشارکت کرده و ضمن بازدید از این گنجینه ارزشمند با فرآیند هوادهی، حفاظت و ساماندهی فرش های مخزنی موزه فرش ایران از نزدیک آشنا شوند.

لازم به یادآوری است با توجه به اهمیت و حساسیتی که حفاظت از این گنجینه ملی بمنظور پاسداشت تاریخ هنر و فرهنگ ایران زمین دارد، موزه فرش ایران از روسای و اعضای اتحادیه های فرش دستباف سراسر کشور و بزرگان این صنف انتظار دارد که در این رویداد بصورت موثر مشارکت نمایند. به همین منظور موزه فرش از تمامی بزرگان و پیشکسوتان در خواست می کند که پیشنهاد و برنامه خود را برای حمایت مادی و معنوی از این رویداد بصورت کتبی به روابط عمومی موزه فرش اعلام نمایند.

روابط عمومی موزه فرش ایران با اعلام این فراخوان از علاقمندان دعوت کرد که برای مشارکت در این رویداد با موزه فرش ایران و شماره تلفن های 88962703  و 88967707  و یا شماره  09961309396  روی نرم افزار واتس آپ و یا ایتا تماس بگیرند.

 


تاملی پیرامون فراخوان موزه فرش
علیرضا قادری

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • سلام دست موزه درد نکنه که بعد از چند سال داره فرش ها را هوادهی انجام می دهد من حرف های شما را قبول ندارم آنها دارند زیر نظر اساتید کار هوا دهی را انجام میدهند

    • جناب آقای زینلی با سلام. در مورد ضرورت هوادهی فرش های موزه کاملا با شما هم عقیده هستیم. این عملیات باید بطور مستمر و در دوره های مشخص انجام شود. صحبت ما در مورد نحوه مواجهه موزه با این گونه کارهای حساس و تخصصی است و اینکه نمیتوان و نباید آن را با دعوت عام و بدون گزینش و در دسترس قرار دادن فرش های مخزن موزه در هم آمیخت.

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.