دومین رویداد از افسانه تا اصالت

مراسم پایانی دومین رویداد افسانه تا اصالت

سایت اطلاع رسانه فرش ایران - کارپتور

دومین رویداد از افسانه تا اصالت، نمایش گزیده قالی های ایران، عصر امروز 27  خردادماه 1402، با برگزاری مراسم پایانی، کار خود را به سرانجام برد. در این مراسم علاوه بر شرکت کنندگان در این رویداد، از علاقمندان و دوستداران و دستاندرکاران فرش کشور نیر دعوت به عمل آمده است.

مراسم پایانی دومین رویداد از افسانه تا اصالت از ساعت 16:00 عصر امروز در سالن آمفی تئاتر موزه فرش ایران، واقع در تقاطع خیابان کارگر و فاطمی برگار خواهد شد.

دومین جشنواره از افسانه تا اصالت از سلسله رویدادهای نمایش گزیده دستبافته های ایرانی بمناسبت روز ملی فرش به میزبانی موزه فرش ایران و توسط استارتاپ چمروش و مجموعه البرزا از تاریخ 20 خردادماه تا 27 خردادماه 1402 برگزار می شود. در این جشنواره 9 تولید کننده برگزیده فرش دستباف ایران شامل فرش محمد جمشیدی، فرش محمود محقق، فرش مهدی صیرفیان، فرش کریم صیرفیان، فرش یاشار ملفوظی، فرش فاخر زرباف، فرش محسن اعلاباف، فرش محمدخاکبازان، فرش علیرضا حقیقی و یک مجموعه دار به نام فرش مهدی فخاریان با عرضه 36 گزیده آثار دستبافه های اصیل ایرانی حضور دارند.

حامیان معنوی این جشنواره وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دفترفناوری و نوآوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه حضرت معصومه (س) هستند.

 

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.