نمایشگاه خارجی

بیستم تا سی ام مه ۲۰۲۲

برگزاری نمایشگاه آنلاین۲۰۲۲هالی

ه دنبال موفقیت افتتاحیه نمایشگاه مجازی #هالی در ژوئن۲۰۲۲

نمایشگاه آنلاین۲۰۲۲ هالی از روز بیستم تا سی‌ام می برگزار می شود:

تمرکز این رویداد مجازی منحصراً بر روی فرش‌ها و منسوجات عتیقه خارق‌العاده از سراسر جهان است.

این نمایشگاه به دنبال موفقیت افتتاحیه نمایشگاه مجازی هالی در ژوئن۲۰۲۲ برگزار می‌شود و وعده می‌دهد که یکی از بهترین مکان‌ها برای تهیه فرش‌ها و منسوجات منحصر به فرد، کلکسیونی و تزئینی بهار امسال باشد.

بیش از بیست فروشنده متخصص بین‌المللی در این نمایشگاه گرد هم آمده‌اند تا مجموعه‌ای انحصاری از قطعات برجسته خود را که به صورت آنلاین با تصاویر و اطلاعات دقیق و قابل جستجو در مورد هر قطعه نمایش داده شده است، ارائه دهند

قالی‌های آلبرتو لوی، هادی مکتبی، دیوید سورگاتو، مکس لرچ، محمد تهرانی، مولائیان، آلبرتو بورالوی، برایان مک‌دونالد، صادق معماریان، جیمز کوهن، سرکان ساری، جان رودی، هزاره و گالری آیدین، از جمله قالی‌های متنوع ارائه شده هستند.

این نمایشگاه با رویدادهای آموزنده، فیلم و محتوای آموزشی از آرشیو هالی همراه خواهد بود.

علاوه بر این، نمایشگاه‌های مجازی اختصاصی از قالی‌های دو مجموعه‌های خصوصی در ایران: مجموعه منحصر بفرد هنرمند و مجموعه دار: پرویز تناولی و برند فرش ذوالانواری برگزار می‌شود.

 حضور در این نمایشگاه بدون نیاز به ثبت نام و برای همگان آزاد و رایگان است.

برای پرس و جو و خرید اشیاء در طول مدت نمایشگاه می توان مستقیماً با غرفه داران تماس گرفت.

از مجموعه تناولی، پیش از افتتاح موزه‌ای در شیراز که به این مجموعه اختصاص دارد، پارچه‌ها و تخت بافته‌ها به نمایش گذاشته می شود و از مجموعه ذوالانواری قالیچه‌های پرزدار شامل گبه‌های اصیلی با گرافیک فوق‌العاده.

بافندگی عشایری ایران طیف گسترده ای از قالیچه ها و منسوجات را که نماینده تنوع، کیفیت و "روح خودجوش" بافت سنتی قرن۱۹ و اوایل قرن۲۰ هستند گرد هم می آورد. تاریخ پیچیده ای در پس کوچ ها و بافته های قشقایی، خمسه، شاهسون، بختیاری، لرها و افشار و غیره نهفته است و مورد توجه فرب بوده است. در اواخر قرن بیستم شاهد احیای علاقه در داخل ایران به قالی‌های قبیله‌ای، به‌ ویژه فرش‌های فارس بود که تا حد زیادی به نلاش افرادی چون: پرویز تناولی و خانواده ذوالانواری نسبت داده می شود..

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.