'گزارش

فرش دستبافت مددجویان کمیته امداد با نشان تجاری «احسان»

افزایش ۷۰ درصدی صادرات فرش با علامت تجاری «احسان»

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: با ثبت علامت تجاری «احسان»، صادرات فرش با این نشان تجاری بیش از ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

سایت اطلاع رسانی فرش ایران - کارپتور

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حاشیه مجمع عمومی وایپو در ژنو سوئیس گفت: پس از نشست مجمع عمومی وایپو، نمایشگاه فرش‌های ایرانی در حاشیه این اجلاس برگزار شد که حدود ۲۰۰ نفر از دیپلمات‌ها و هیئت‌های نمایندگی کشور‌های مختلف در این مراسم حضور داشتند.
آقای حسن بابایی افزود: در قوه قضاییه این آمادگی وجود دارد که با جدیت ورود کرده و زمینه صادرات محصولات مختلف مخصوصا محصولات دانش بنیان را فراهم کند.
وی گفت: در مجمع عمومی وایپو فرصتی فراهم شد که با حضور هیئت‌های دیپلماتیک و نمایندگان حاضر در سازمان وایپو از فرش نفیس دستباف هنرمندان ایرانی توسط مدیرکل وایپو و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد در ژنو رونمایی شود.
آقای بابایی افزود: یکی از موضوعاتی که در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته بحث حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، فعالان اقتصادی، صنعتی و هنرمندان است تا بتوانیم با ثبت علائم، نشانه‌های جغرافیایی و طرح‌ها زمینه حضور کشور ایران را در بازار‌های بین‌المللی فراهم کنیم.
وی گفت: امروز با ثبت علامت تجاری «احسان» برای فرش ایرانی زمینه حضور این فرش که توسط مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بافته می‌شود در بازار‌های جهانی فراهم شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: با ثبت علامت تجاری «احسان» برای فرش ایرانی، صادرات این محصول بیش از ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: ثبت علامت تجاری «احسان» در مرکز ثبت علائم مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام شده است.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.