نمایشگاه داخلی

از 17 تا 20 آبان ماه:

نمایشگاه اصفهان میزبان فعالان صنعت نساجی و منسوجات می‌شود

77 شرکت از ۱۲ استان کشور در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و طی چهار روز برگزاری تا بیستم آبان‌ماه، توانمندی‌ها، محصولات، کالاها و خدمات خود را در ۹۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی در معرض بازدید علاقمندان این حوزه قرار می‌دهند.

شرکت‌کنندگان چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و منسوجات اصفهان از استان‌های اصفهان، تهران، مرکزی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، یزد، خوزستان، مازندران، البرز، قزوین، چهارمحال و بختیاری و سمنان در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

این شرکت‌ها در زمینه صنایع و ماشین‌آلات نساجی، مواد اولیه و منسوجات شامل پارچه، پتو و کالای خواب فعالیت دارند. از جمله مطرح‌ترین برندهای حاضر در نمایشگاه می‌توان به ایران نوبافت، مواد پلیمری ارغوان، مجتمع صنعتی بهکوش، نفیس نخ، پایاجین اصفهان، دانش‌بنیان الوان ثابت، حجاب شهرکرد، پلی‌اکریل ایران، رایاشقایق سرآمد، رزین نخ بدیعی، سما نقاله و نوربافت اشاره کرد.

همچنین نمایندگان داخلی شرکت‌های فعال صنعت نساجی کشورهای چین، ترکیه، آلمان و اسپانیا به ارائه دستاوردهای خود پرداخته‌اند.

در حاشیه این نمایشگاه، رویدادهای جانبی مختلفی نیز برگزار خواهد شد که از آن جمله می‌توان به برپایی میز نساجی، بررسی فعالیت‌های موج چهارم فناوری نساجی، کارگاه آموزشی برندسازی صنعتی، بررسی نوآوری‌های جدید در تولید کالای نساجی و بررسی مدیریت تحول در سیستم‌های تولید ناب نساجی اشاره کرد.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و منسوجات اصفهان از ساعت ۱۰ تا ۱۹ روزهای ۱۷ تا ۲۰ آبان‌ماه در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برپا می‌شود و میزبان فعالان، متخصصان، کارشناسان و علاقمندان این حوزه خواهد بود.

پی‌نوشت:
منبع: اقتصاد بازار
اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.