رویدادها

پیگیری ویژه پرونده کلاهبرداری

دستور پیگیری ویژه پرونده مالباختگان فرش باف استان چهارمحال و بختیاری

رییس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در جمع مردم سورشجان از پیگیری ویژه پرونده کلاهبرداری گسترده شرکت" فرش زرین ترنج" در شهر سورشجان خبر داد.

بهرامی گفت: تا کنون سه متهم این پرونده دستگیر و روانه زندان شدند. وی افزود: حساب‌های بانکی و بخشی از اموال این شرکت شناسایی و توقیف شده است. مدتی بود عده‌ای در شهر سورشجان اقدام به خرید فرش دست بافت مردم کرده و هیچگونه پرداختی تا کنون به آن‌ها نداشته و تمامی افراد آن مجموعه متواری شده اند. بیش از ١٨٠٠ مالباخته سورشجان در این پرونده شکایت کرده اند.

اهالی شهر سورشجان می‌گفتند: مسئولان این شرکت سه سال در سورشجان در حال فعالیت بوده و اقدام به خرید فرش‌های دست بافت ما کرده، ولی هیچگونه پولی به ما پرداخت نمی‌کرد.



برخی مردم مال باخته اظهار داشتند: تنها راه درآمد و امرار معاش زندگی ما از طریق همین فرش بافی بوده و در حال حاضر خبری از مسئولان شرکت فرش زرین ترنج نداریم، آن‌ها می‌گفتند ما فرش هایمان را می‌خواهیم و دیگر نیاز به پول نداریم.
مردم مال باخته شهر سورشجان همچنین گفتند: مجوزات این شرکت کاملا رسمی بوده و مردم نیز بخاطر همین مجوز‌ها به این شرکت به طور کامل اعتماد کردند.

رییس کل دادگستری استان از بقیه مالباختگان خواست تا پایان فروردین ماه شکایت خود را اعلام کنند تا پرونده در اسرع وقت رسیدگی ویژه شود.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.