فرش در جهان

رونمایی از مدال‌های مسابقات جهانی بلگراد با نقوش فرش

رونمایی از مدال های مسابقات جهانی دو و میدانی داخل سالن بلگراد در فاصله یک ماه مانده به مسابقات جهانی داخل سالن در بلگراد

به گزارش بخش اخبار خارجی سایت اطلاع رسانی فرش ایران به نقل از پایگاه  worldathletics

مدال‌هایی که باید توسط ورزشکاران در مسابقات جهانی دو و میدانی داخل سالن بلگراد 22 کسب شود، یک ماه مانده به رویداد جهانی در صربستان رونمایی شد.

به نشانه احترام به پایتخت کشور، که پذیرای ورزشکاران برای رقابت در 18 تا 20 مارس خواهد بود، مدال ها به گونه ای طراحی شده اند که نشانه های بلگراد از جمله بنای یادبود شاهزاده میهایلو، کاخ بلگراد - Belgradianka، کلیسای جامع سنت مایکل، ویکتور را نشان دهند. واقع در قلعه بلگراد و پل آدا به همراه لوگوی رویداد. آنها با هم نشانگر عمق فرهنگ صربستان و میدان مسابقه هستند.

نوارهای مدال نیز برای نشان دادن احساس موفقیت طراحی شده اند. آنها دارای نقوش فرش‌های صربستان هستند که نشان دهنده بافت گذشته، حال و آینده است. آنها نشان دهنده ابدیت هستند، همانطور که مدال ها ابدیت هستند - وقتی "متولد" می شوند، برای همیشه در کنار نام شخصی می مانند که آنها را در یک زمین مسابقه ورزشی "بافته" است.


نقوش فرش صربستان منحصر به فرد است. 95 مورد از آنها وجود دارد که نمادهای قدیمی معنای جادویی را نشان می دهد، و همچنین می توان آنها را به عنوان الفبای تصاویر خواند. 

مدال های طلا، نقره و برنز به شکل دایره، با وزن 270 گرم و ضخامت 14 میلی متر است.

بیش از 1000 نفر از بهترین ورزشکاران جهان برای کسب 96 مدال در 24 فینال در طول سه روز در بلگراد به رقابت خواهند پرداخت.

 

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.