گزارش

اشتغالزایی در شهر و روستا مغفول مانده است

نماینده شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری، گفت: امروزه با وجود شعارهای متعدد، اشتغالزایی در روستاها و شهرها، مغفول مانده است.

عطاالله حسین‌پور یکم اسفندماه_ در جلسه با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: مشکلات صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری بسیار است.
وی افزود: میراث فرهنگی موضوعی ملی است و متأسفانه در حفاظت، تعمیر و بازسازی، کم‌کاری می‌شود؛ لذا انتظار می‌رود در استان بیشتر به این عرصه توجه شود.

حسین‌پور تصریح کرد: در عرصه گردشگری چهارمحال‌وبختیاری از استان‌های دارای آب و هوای مناسب است که مسافران بسیاری را جذب می‌کند اما متأسفانه این امر مورد توجه میراث فرهنگی نیست.

نماینده شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان، ادامه داد: مردم مناطق گردشگری در استان می‌توانند با حمایت درست، صاحب مشاغل ارزشمندی شوند تا اماکن گردشگری نیز پذیرای مسافران بیشتری باشند.

حسین‌پور تاکید کرد: خانه‌های گردشگری می‌تواند توسط شهرداری‌ها راه‌اندازی شود که در این زمینه از سوی میراث فرهنگی همکاری‌هایی صورت گرفته است اما متأسفانه اکثر این ساختمان‌ها به دلیل تورم نیمه‌کاره مانده و نیازمند اعتبار است.

وی اضافه کرد: در گذشته دار قالی در منازل تمام مردم مشاهده می‌شد اما امروز با وجود شعارهای متعدد، اشتغالزایی در روستاها و شهرها، مغفول مانده است؛ لذا این حوزه نیازمند حمایت و ارائه تسهیلات است.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.