گزارش

فرش فیضی 25000 دلار برای تغذیه کودکان گرسنه اهدا می کند

برای شرکت فرش فیضی مهم است که به جوامعی که در آن زندگی و کار می کنیم کمک مالی کند

 به گزارش سرویس خارجی سایت اطلاع رسانی فرش ایران (کارپتور) به نقل از Furniture Today، دالاس- ایالات متحده، شرکت فرش فیضی (Feizy Rugs)، تولید کننده پیشرو فرش، متعهد شده است که 25000 دلار در این فصل تعطیلات به پروژه Feed My Starving Children (به کودکان گرسنه من غذا بدهید)، یک سازمان غیرانتفاعی که وعده های غذایی سالم را برای کودکان گرسنه در 70 کشور در سراسر جهان ارائه می دهد، اهدا کندکمک مالی این شرکت برای تعطیلات، بودجه مورد نیاز برای تغذیه 285 کودک را از طریق FMSC به مدت یک سال (بیش از 100 هزار وعهده غذا) فراهم می کند.

از سال 1987، FMSC  بیش از 3 میلیارد وعده غذایی برای کودکانی که دچار سوء تغذیه هستند در سراسر جهان توزیع کرده است به لطف کمک های مالی Feizy، سازمان غیرانتفاعی مستقر در مینیاپولیس اولین سایت بسته بندی خود را در منطقه دالاس در سال 2018 در نزدیکی دفتر مرکزی شرکت فرش افتتاح کرد.


Justin Yeck ، معاون فروش، بازاریابی، توسعه و طراحی، گفت: "برای شرکت فرش فیضی مهم است که به جوامعی که در آن زندگی و کار می کنیم کمک مالی کند، و ما نمی توانیم به گروه بهتری از FMSC  برای همکاری در طول تعطیلات و همچنین در طول سال فکر کنیم.".

این پنجمین باری است که شرکت فرش فیضی دربرنامه هدایای تعطیلات سالانهFMSC  مشارکت می کند   از زمان اهدای اولیه، این شرکت فرش برای 1178 کودک در سراسر جهان وعده های غذایی سالم فراهم کرده است.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • در میان تولیدکنندگان و تجار فرش کشور ما هم هر چند اندک، اما هستند کسانی که به قول خودشان به کسانی که به یمن زحمات سخت شان صاحب مال و عزت شده اند بی توجه نبوده و از یاری رساندن به آنان غافل نمی شوند. در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی بافندگان نیازمند و خانواده ایشان را دریابیم.

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.