نمایشگاه خارجی

برگزاری آنلاین نمایشگاه هنر فرش و پارچه عتیقه لندن LARTA 2022

LARTA نمایشگاه هنر فرش و پارچه عتیقه لندن از سه شنبه 25 تا یکشنبه 30 ژانویه 2022 پس از برگزاری رویداد سالانه در سال 2021 فقط به صورت آنلاین برگزار می شودهجده فروشنده از بریتانیا و اروپا فرش، قالیچه و منسوجات را در نیم‌ساخت نمایشگاه تزئینی در  Evolution London، Battersea Park  به نمایش خواهند گذاشت.

غرفه داران

 LARTA رویداد تخصصی بریتانیا برای فرش‌های عتیقه، فرش‌های قدیمی و هنر نساجی استغرفه داران LARTA 2022 عبارتند از: آرون نژاد (سازمان دهنده)، آلبرتو لوی، دکور عتیقه، استودیو بازسازی فرش، خانه امیلی لندن، گیدئون هاچ، آنتونی هازلدین، بختیار، فرش حکیمی، ایان شاو، جیمز کوهن، مرلین گارو، اورینتال پاریپ. ، پتا اسمیت، فیل بل، گالری فرش شرقی و ویلا روزمین.

در میان هجده غرفه‌دار، سه تازه‌وارد هستند که برای اولین بار در LARTA شرکت می‌کنندگالری آلبرتو لوی از میلان، فرش های عتیقه شرقی فیل بل از منچستر و بختیار از لندنآلبرتو لوی 30 سال است که به تجارت فرش و منسوجات عتیقه می پردازد و شهرت بسیار خوبی به دست آورده استفرش‌های عتیقه شرقی فیل بل یک فروشنده جدید است، زیرا بل نسبتاً اخیراً شروع به خرید و فروش فرش‌های عتیقه روستایی برای حدود 30 سال کرده استبختیار یک تجارت خانوادگی متعلق به نسل سوم است که متخصص در فرش های تزئینی آنتیک ایرانی است.

فرش و منسوجات آنتیک

در LARTA 2022، هجده فروشنده فرش و منسوجات را از ایران، هند، چین، ژاپن، آسیای مرکزی، آناتولی و قفقاز و همچنین از اروپا، آفریقا و آمریکا عرضه خواهند کردطیف وسیعی از فرش‌ها، قالیچه‌ها، منسوجات و تزیینات برای فروش وجود خواهد داشت، از جمله فرش‌های تزئینی در اندازه اتاق، گلیم، ایکات، شال، دونده، سوزنی، قالیچه‌های عشایری، جل اسب، کیف، سجاده نماز، آویز، لباس و غیره.

قالیچه قفقاز جنوبی قرن هجدهم با طرح شکوفهغرفه دار گالری آلبرتو لوی

قالیچه کاراچوپ قزاقغرفه دار فرش های عتیقه شرقی فیل بل

فرش تبریزغرفه دار بختیار، لندن و همپشایر

 

بلیط ها باید از قبل رزرو شود

پیش رزرو برای LARTA 2022 ضروری استلینک رزرو این است:  نمایشگاه فرش عتیقه لندن و نمایشگاه هنر نساجی Eventbrite

آرون نژاد برگزار کننده نمایشگاه به مجله جوزان گفت: ما به رهنمودهای دولت پایبند هستیم تا از ایمنی همه کسانی که در نمایشگاه ما شرکت می کنند اطمینان حاصل کنیمما به به روز رسانی وب سایت خود ادامه می دهیم ، بنابراین بهتر است بازدیدکنندگان قبل از سفر به LARTA 2022 آخرین توصیه های ما را بررسی کنند

مکان و اطلاعات بیشترنمایشگاه هنر فرش و نساجی عتیقه لندن
 ، Evolution London، Battersea Park، Chelsea Brg، Queenstown Rd، London SW11 4NJ

 

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.