گزارش

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز تاکید کرد

ضرورت توجه به رونق تولید و صادرات فرش دستباف

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز گفت: باید با حمایت‌های دولت در جهت رونق تولید و صادرات فرش دستباف گام‌های بلندی برداشت.

احد عظیم زاده در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی گفت: قول می‌دهم در تبریز و آذربایجان‌شرقی سرمایه‌گذاری کرده و در بهبود وضعیت بیکاری و تقویت اقتصادی استان هر چه در توان داشته باشم، به کار ببرم. 

این کارآفرین و صادر کننده نمونه کشور با اشاره به حمایت دولت از سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات و موانع پیرامون مسائل اقتصادی افزود: آمادگی دارم تا در بخش‌های مختلف اقتصادی و در کنار آن در هنر صنعت فرش دستباف سرمایه‌گذاری کنم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه استان و لزوم بهره‌مندی از فرصت‌ها و حمایت‌های ایجاد شده توسط دولت ادامه داد: در چند ماه آینده سرمایه‌گذاری خود را در شهر تبریز آغاز خواهیم کرد.

عظیم زاده با تاکید بر حل مشکل بیکاری و انجام اقدامات عملی در این خصوص گفت: کار آفرینی و اشتغالزایی موتور محرک رونق اقتصادی بوده و حمایت‌های بخش‌های مختلف دولتی بازوان قدرت و پیشران آن است لذا امیدواریم با سرمایه‌گذاری مناسب در ماه‌های آینده شاهد کاهش بخشی از بیکاری جوانان باشیم.

این جلسه عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی نیز با اعلام آمادگی برای حمایت‌های همه جانبه از سرمایه‌گذاری و رفع موانع اقتصادی، بر اجرای رهبر معظم انقلاب در خصوص رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تاکید کرد.

اگر این مطلب را می‌پسندید از طریق لینک‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی به سایر علاقه مندان همرسانی کنید!

دیدگاه ها

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است!

نظرات شما:

  • نظرات حاوی هرگونه توهین و یا نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات به غیر از زبان فارسی و یا غیر‌مرتبط با مطلب، منتشر نمی‌شود.